ערב תמרוד #3 16.7.14

to me
 
 
 
 
 

יום רביעי 16.7 20:00

 

ערב תמרוד #3

 

— One Man Army – הופעת בכורה לקראת הוצאה חדשה
 
אלון אבנת>אורי קריסטל>הראל>פיקה>בלונדי 
מוג’הדין בקונסטלציה שונה יחד עם פיקה ובלונדי
 
האזרח ק’
 

=============================

 

שתיקה היא סקסית?!
— הצעקה יותר
 
מגרד לי, מגרד
 
מי ישיר על זה שאין לו
מי ישיר על זה שלקחו לו 
לא אני
לי מגרד
 
מי ישיר על האין
מי ישיר על המסכן
מי ישיר על ההרס
של הנשמה והחלום
 
לא אני
לי מגרד
 
מי מחריב, מחריב בית, בארץ שלו
 
מי ישיר על זה
שההתנפץ לו בפרצוף
מי ישיר על זה 
שהנשמה בוערת
 
לא אני
לי מגרד
מגרד לי בתחת
 
שולטות פה מכונות
מקבעות בתבניות
לוקחות לי את המילה
לוקחות לי את האמונה
 
יש מילים שאני לא אומרת
 
אנוכי מורד בי
מגרד לי
מגרד לי 
מגרד לי בתחת.

 

    

Leave a Reply

